Gyűjteményi és gazdasági titkárt keres a Ráday Gyűjtemény

A Dunamelléki Református Egyházkerület Ráday Gyűjteménye pályázatot hirdet GYŰJTEMÉNYI és GAZDASÁGI TITKÁR munkakör betöltésére.

Munkavégzés helye: 1092 Budapest, Ráday utca 28.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő (6 órás részmunkaidős sem kizárt)
Munkaviszony időtartama: Határozatlan idejű munkaviszony

Illetmény és juttatások: Megegyezés szerint

A munkaviszonyra a Munka Törvénykönyve az irányadó.

Feladatok:

  1. Intézményi háttérfeladatok támogatása, nyomon követése, adminisztratív feladatok ellátása
    – A gyűjteményigazgató munkájának támogatása
    – Kapcsolattartás, koordinációs feladatok ellátása a részintézmények vezetőivel
    – Intézményi dokumentumok iktatása, rendezése
    – Munkáltatói igazolások kiállítása
    – A munkaidő-nyilvántartás vezetése
    – Leltározás évenkénti elvégzése
    – Beszerzések, rendelések intézése
    – Rendezvények szervezésében való részvétel
    – A szakmai folyamatok megvalósításának, határidejének figyelemmel kísérése
  2. Pénzügyi-munkaügyi adminisztratív feladatok
    – Kapcsolattartás a gazdasági osztállyal
    – Kapcsolattartás a részintézmények vezetőivel
    – A bejövő és kimenő számlák alaki, tartalmi ellenőrzése; továbbítása a gazdasági osztályra; záradékolása,
    – Utalások végrehajtása; banki mozgások rögzítése
    – Számlázási feladatok
    – Készpénz (házipénztár) kezelés
    – Költségvetés folyamatos nyomon követése
    – Közreműködés a pályázatok pénzügyi tervezésében, nyomon követésében és elszámolásában

A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények
– pénzügyi-számviteli ügyintézői (középfokú) képesítés
– haladó szintű, főként Office (Word, Excel, PowerPoint) és más szoftverek használata
– magyar állampolgárság
– büntetlen előélet
– jó kommunikációs, problémamegoldó képesség;
– megbízhatóság, rugalmasság;
– önálló, precíz munkavégzés
– előnyt jelent: református egyházi kötődés, lelkészi ajánlás

Amit kínálunk:
– alkalmazotti munkaviszony
– hosszú távú tervezhetőség, stabil háttér

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
– részletes szakmai önéletrajz
– képesítések igazolása
– hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.

A munkakör betöltésének időpontja: 2024. június 1-től megegyezés szerint

Jelentkezés határideje és módja: 2024. április 30. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a gyujtemeny@rgy.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével lehet.

A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.

A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.